Wycieczka do Krasnobrodu, Zwierzyńca i Zamościa

W dniach 17.05-18.05 uczniowie klas IV – VII ze szkół w Sobolewie i Sokole odbyli wycieczkę integracyjną na Roztocze. Zwiedzaliśmy Szczebrzeszyn z pomnikiem chrząszcza, prawosławną cerkiew, a w dawnej synagodze, a obecnie Domu Kultury obejrzeliśmy spektakl teatralny pt; Kandydatki na żony. W Zwierzyńcu spacerowaliśmy nad staw Echo, z przewodnikiem roztoczańskim zwiedziliśmy rezerwat Bukowa Góra oraz cmentarz wojenny we wsi Sochy. W Krasnobrodzie zobaczyliśmy: kamieniołom, wieżę widokową, Sanktuarium Maryjne, Kaplicę na Wodzie, Ptaszarnię oraz obeszliśmy dookoła zalew. W Zamościu byliśmy w ZOO, Muzeum Martyrologii Rotunda, Rynku Wielkim, mostku miłości, Parku Miejskim, na wieży widokowej obejrzeliśmy również w Prochowni wspaniały pokaz multimedialny o historii Zamościa. W pogodzie mieliśmy i słońce i deszcz i wiatr, ale wycieczka na długo pozostanie w naszej pamięci.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wyjazdy i warszataty. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.